Aangekomen in Siem Reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu Aangekomen in Siem Reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Siem Reap

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

21 Oktober 2016 | Cambodja, Khett Siem Reab

Na een lange reis aangekomen in Siem Reap in Victory Guesthouse. Voor de derde keer verblijf ik hier dus het voelt gelijk goed en vertrouwd.
Ik word opgehaald van het vliegveld door Sin en eenmaal in de guesthouse komt Jason ook daarheen om me welkom te heten.
Het is gelijk weer erg gezellig.
Na een lastige nacht, dat krijg je met zo'n jetlag, ga ik eerst een fiets kopen. Die kan ik als ik wegga hier aan een gezin geven die zo'n vervoersmiddel goed kunnen gebruiken.
Ik ontmoet de moeder van Jason voor lunch en samen zoeken we een berg kinderkleertjes uit die ze meegebracht heeft vanuit Australie.
Allemaal leuke mensen die zo begaan zijn met www.volunteerbuildingcambodia.org
Hieronder het berichtje dat Jason op Facebook heeft gezet. Mede namens jullie bijdrages heb ik ondertussen meer dan 6000 euro opgehaald.
Wil je nog een donatie doen dan kan dat natuurlijk altijd. NL10RABO0139525645 tnv D. Dijkstra ovv huizen bouwen.

A big WELCOME BACK to our friend, Dominique, who has been raising money to support our projects since she was last here a year and a half ago! Dominique has been baking and selling cakes, selling locally-made bracelets, carting a hand-made VBC-style house donation box around everywhere, just to name a few things! All together she has raised about 5800 Euro for us!! SO, SO AMAZING!! Thank you, Dominique, and everyone who has donated to her or brought a cake or bracelet! The most recent and final transfer of moneys has gone toward (and made us hit our target for) our second classroom at our community centre! Whooo hooo smile-emoticon:)

• 21 Oktober 2016 - 16:19

Jetske:

Goed bezig schat, trots op je! Dikke zoen. Jetske en ook van Lex natuurlijk!

• 21 Oktober 2016 - 17:41

Marij:

Fijn dat je goed bent aangekomen. Enjoy and have fun....

• 21 Oktober 2016 - 20:25

Kiki:

Goed bezig... succes!!!

• 30 Oktober 2016 - 13:39

Danielle:

Lees nu pas dit verslag. Wat een leuk, super enthousiast stukje van Jason! Trots op je hoor zus! Wat super gaaf om zo betrokken te zijn bij zo'n mooi goed doel!
    Keep up the good work!
    Kus