Derde keer naar Cambodja om te bouwen. - Reisverslagen van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu Derde keer naar Cambodja om te bouwen. - Reisverslagen van Dominique Dijkstra - WaarBenJij.nu

Derde keer naar Cambodja om te bouwen.

Voor de derde (en zeer waarschijnlijk laatste) keer ga ik naar Siem Reap om te helpen met het bouwen van huizen voor de allerarmsten. Nog 1 keer wil ik jullie daarom lastig vallen (stalken) omdat ik zoveel mogelijk geld op willen halen voor dit zo bijzondere project. www.volunteerbuildingcambodia.org
De meesten van jullie weten hier al van en een heel aantal heeft mij hierin ook al gesteund. Wil je ook nog of nog een keer meehelpen dan mag je bijdrage naar NL10RABO0139525645 tnv D. Dijkstra ovv huizen bouwen.
Via Facebook zal ik ook deze keer weer laten zien hoe het daar allemaal gaat.
Ik vertrek 19 oktober en ben er tot eind december waarna Piet en ik er een vakantie in Singapore en Maleisië aanknopen.
Ook kunnen natuurlijk nog steeds de beroemde taarten besteld worden. Chocolade, Banoffi of zo'n heerlijke appeltaart. Voor slechts 15 euro. Ook verkoop ik armbandjes die gemaakt zijn door Tharry een man in Cambodja die zo een centje bijverdient om voor zijn zoon te kunnen zorgen.
Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal.